Výkaz sociálních služeb
Formulář Výkaz sociálních služeb je úvodní a centrální formulář výkazu.
Při prvním otevření formuláře zkontrolujte:
název,
adresu,
IČ,
právní formu organizace,
seznam sociálních služeb, na které máte podat výkaz.
Tyto údaje nelze na formuláři
měnit. Pokud tyto údaje nejsou aktuální, obraťte se na příslušný krajský
úřad, který registraci provedl, a požádejte o úpravu údajů. (Ostatní údaje
týkající se organizace aktualizujte přímo na formuláři – viz dále). Výkaz
můžete začít vyplňovat. Jakmile krajský úřad údaje změní, spusťte úlohu
Aktualizace dat z registru.
Vyplňte:
Plátce DPH:
Zadejte, zda organizace byla ke konci období, za které podáváte výkaz,
plátcem DPH.
Statutární
orgány:
Statutární orgány jsou načteny z registru. Správnost těchto informací
potvrďte volbou jejich platnosti. (Jestliže některé statutární orgány
jsou již neplatné, nezapomeňte neprodleně nahlásit registrujícímu orgánu
změnu.) Neplatnost uvedených statutárních orgánů však nebrání podání výkazů.
Platnost uvádějte ke dni podání výkazu, nikoli k roku, za který podáváte
výkaz.
Kontaktní
osoba
Implicitně se kontaktní osoba načte z registru. Můžete ji změnit výběrem
jiné osoby z registru: Vybrat kontaktní osobu z registru anebo
zadáním zcela nové osoby pomocí ikony Nová kontaktní osoba. Upravovat a mazat zadanou osobu lze pomocí příslušných ikon.
Kontakty
Implicitně se načtou kontakty uvedené v registru. Aktualizujte je
pomocí ikony Nový kontakt.
Vyberte typ kontaktu a vyplňte hodnotu (ke kontaktu lze doplnit poznámku)
a uložte. Kontakt lze měnit a mazat pomocí příslušných ikon.
Objekty
Do tabulky vyplňte informace o všech objektech, ve kterých jsou sociální
služby, na které podáváte výkaz, poskytovány. Tabulka se vyplňuje přes
ikony Nový objekt a Údržba.
Objekty lze převzít z výkazu za minulý rok.
Sociální
služby
Seznam sociálních služeb obsahuje všechny sociální služby, které organizace
podle registru poskytovatelů sociálních služeb poskytovala alespoň jeden
den v roce, za který se podává výkaz. Pro každou sociální službu
je nutno zadat podrobnější informace o jejím poskytování a o poskytnutých
činnostech. Nastavte kurzor na záznam služby a klikněte na ikonu údržby.
Seznam sociálních služeb lze seřadit pro snadnější výběr podle identifikátoru,
druhu a identifikátoru nebo názvu a identifikátoru služby.
Karty
zaměstnanců
Zadání informací o personálním
zajištění sociálních služeb a vzdělávání zaměstnanců.
Další úlohy:
Smazání celého výkazu (smazat lze pouze nepodaný výkaz).
Podání výkazu
Kontrola výkazu (aplikace provede formální kontrolu správnosti výkazu a zjištěné výsledky zobrazí v dokumentu formátu PDF, který si lze prohlédnout, vytisknout nebo uložit do lokálního adresáře).
Import dat z jiných SW
Kontrolní exporty
Po kliknutí na tlačítko Kontrolní
export se otevře formulář, kde je možné vybrat typ exportu
Využití budov sociální službou
nebo Výkon pracovních pozic zaměstnanců.
Aplikace vytvoří soubor ve formátu csv, který lze uložit.
Aktualizace dat z registru