Aktualizace dat z registru
Úloha slouží pro aktualizaci nepodaného výkazu změnami provedenými v registru.
Při prvním otevření výkazu jsou z registru načteny identifikační údaje poskytovatele a seznam sociálních služeb, na které má poskytovatel podat výkaz.
Tyto údaje si můžete aktualizovat daty z registru.
Ikona pro spuštění úlohy se nachází na úvodní obrazovce výkazu.
Úloha provádí tyto činnosti:
Zaktualizuje údaje o poskytovateli: název, IČ, právní formu a adresu sídla.
Pak úloha vyhledá sociální služby, které jsou uvedeny ve výkazu, avšak podle registru se na ně nemá podat výkaz. Seznam těchto služeb zobrazí obsluze v okně a po odsouhlasení provede jejich vymazání z výkazu. Současně úloha odebere všechny záznamy bezprostředně navázány na zrušenou službu (karty zaměstnanců, uživatelů, záznamy anonymních uživatelů, náklady, výnosy, souhrnné náklady, informace o formách poskytování, informace o využití budov těmito službami atd.).
Jestliže naopak úloha zjistí, že registr obsahuje další sociální služby, na které se má podat výkaz, úloha je vloží do seznamu sociálních služeb na výkazu.
U služeb existujících v seznamu, které se neruší, úloha aktualizuje pouze údaje o datu poskytování služby od a do. Žádné ostatní údaje služby neaktualizuje.